quarta-feira, maio 03, 2006

ay que gustito pa mis orejas

lembrades? cando eramos 7... cando eramos os 7, facendo falcatruadas de punta a punta do pais, que nin aos mortos deixbamos descansar en paz (joaquin, ala onde esté que por favor perdoe as nosas animaladas, e que o marcapasos lle vaia ben! por suposto, e longa vida a herminia!), que tempos aqueles...
é que me entra a morriña, de casualidade soa este tema no meu ordenata e non puiden evitar adicarvos uns pensamentos e un gran sorriso... inevitablemente penso que cando será a próxima vez que esteamos todos xuntos facendo das nosas, compartindo momentos porro ou momento bacallao, ou momento churrasmico...
bótasevos de menos, ainda que sei que estades aí!

4 Comments:

Blogger el vendedor de sombras said...

... e eu ainda que non este nesa foto, sigo estando o teu carón...

Ou non me ves? estou na tua sombra...
beijinhos!!!

3/5/06 20:30  
Blogger miyuki chan said...

seino... :)

3/5/06 21:53  
Blogger Ivoninho said...

Este comentário foi removido por um administrador do blog.

5/5/06 23:17  
Blogger Ivoninho said...

joooooooooooooooooooo
a ver quando nos voltamos juntar todos outra vez, se é que cada um anda por onde lhe quadra, mas em fim, algum dia...

5/5/06 23:19  

Postar um comentário

<< Home