segunda-feira, maio 08, 2006

o bicho do coco

entrou minha casa... ahhhhh hai un bicho feo no meu cuarto... arggg que feo é!! e deses que seguro que cando os pisas fan cracrsrss que noxo! e o peor de todo e que fai ruidiños noxentos cas patitas, tentei aspiralo pero o cabrón escondeuse e agora non sei onde está... solo espero que non teña moza e me encha o cuarto de bichejos. pode alguén vir por aqui e botalo fora por min, a min dame medo ainda que sei que probablemente o bicho teña máis medo de min que eu del, eu son máis grande e podo aspiralo ou pisalo ou ou ou... pero non vou facer... ou pode que non me teña medo e que simplemente lle dea igual porque se me tivera medo xa teria marchado... vaite bicho!

2 Comments:

Blogger el vendedor de sombras said...

...Seguro que se te acercas a él pode contarche mil e unha historias boisimas, tentao.

Comigo funcionou non? ;)

10/5/06 12:07  
Anonymous Anônimo said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

11/6/06 16:53  

Postar um comentário

<< Home