quarta-feira, março 08, 2006

creo que teño un virus

definitivamente teño un virus.
o luns que ven e o día... o gran dia, podo acabar moi lonxe!
fun de cea cos profes do college, boa comida, very nice indeed to be british!
creo que o meu ordenata colleu a gripe do polo, bird flu coming soon!
vai lento, pechanse as páxinas, colgase, vai mais lento todavia
polo menos ten dous vairusis
o polo tolo e a gripe da vaca
teño porritos na casa... notase?
os raciono coma se fosen mediciña, mediciña anti estres
e tamen teño LK que o razono coma se fose xirope para a tos, a tos ferina
xa vale.
xa.
vale.
xa.
xa
xa
xa jeje
como? (homenaxa a unha compañeira de habita?
como? como?
como?
ahora se que vale
faleiii

2 Comments:

Blogger el vendedor de sombras said...

...Mimadrinha...levala ben viva, minha filla... benvida ao entorno blogero (que non bollero)... xa se te botaba de menos... ainda tenta que a proxima vez sexa algo lexible para as persoas deste sèculo.
Pd: sabes que unha das italianas(a maluca Saretta) do meu piso tiroume 1/2 botella do meu lk? que fago? torturoa de vagar ou matoa directamente? :(

9/3/06 02:10  
Blogger miyuki chan said...

tortura tortura! yo! ná má pido que la afusilen!!

9/3/06 10:28  

Postar um comentário

<< Home