terça-feira, março 14, 2006

que ben se pasa na fin de semana...

a fin de seman na capital deste pais onde a mediados de marzo ainda neva.
nesta finde pasada case mato a un gabacho que sometimes... he gets on my nerves, too posh, demasiado señoritingo para mi persona...
case me namoro dun francés con unha mirada... qué mirada! e que soriso que añdireí á miña colección de sorisos marabillosos... e manterei a esperanza de volver a ver nun futuro cercano... (curly longish hair, en mi línea!)
coma sempre tamén houbo algún colgado que se cola na miña vida, ollazos azuis de impresión, coma un océano, pero moi colgao, ainda que case me convence de vivir unha aventura con el, pero a miña cordura interpúxose... poucas veces asoma a cordura pero desta vez fixoo ben, no momento xusto!
e a posibilidade de ir moi lonxe, moi lonxe moi lonxe, tan lonxe que nin imaxinalo podo... esta aí... esperando resposta...
atopei maría para os michos (máis a decisión está tomada, os michos deben separarse....)
un número extraño que me chama demasiado, pero non vou coller...
e hoxe á volta do cole atopeime cá mirada do outro perdida no mar.
e a lavadora ten un virus tamén!

5 Comments:

Blogger Patrice said...

ola!! que tal foi a entrevista de londres? espero que o mellor posible, ademais, seguro que aproveitaches para pasar uns dias q te cagas a que si? bueno, moitos bicos e moita sorte!!!

15/3/06 19:42  
Anonymous Anônimo said...

hola tiasssss, me das envidiasssss porros, donde?? bue, tiassss, este viernes entrego un trabajo que ya no me deja ni ver, y luego... aaaaaaaaaaaAAAAAaaaaa a beber y ahacer el siguiente.... dijiste que tenia s ...de que?? bueno, vente pa qui este sabado 18 hay una fiesta cohonera. y poe in the park FATI a volar!!!!!!

besines piola, esther

15/3/06 22:16  
Anonymous Anônimo said...

por cierto de lo que te hable ya estoy mejor, al final lo empece pero ya se acabo!!! jejeje... la viiiiidaaaa.a.a.a.a

15/3/06 22:18  
Blogger miyuki chan said...

ase, sei que res ti porque tas fatal!!

15/3/06 23:37  
Anonymous Anônimo said...

oye tia que firme y tal.
ya lo entregue, joer que guay estoy enferma= pas de borrachera. en fin. viens me voir quand tu reviens. bissous...e*

17/3/06 15:51  

Postar um comentário

<< Home