domingo, fevereiro 04, 2007

what's wrong with a little destruction...?

non é culpa miña se se mete na miña cama, se te metes na miña cama (no caso improbable de que leas esto, tí), secretamente penso que me gustaría que a historia reicidentemente paralera converxese cara esta banda... pensamento egoista onde os haxa xa que tamén creo que se segue o seu curso paralelo e reincidente será máis fácil que non se acabe nunca xa que as liñas paraleras non chegan a cortar nunca.
e preguntas se non hai ninguén na miña vida, ao qu respondo que non, aida que hai certa persoa que... bueno... pero o noso tamén é imposible. penso un anaco despois de acompañarte, e lembro outra decepción, imposible a historia temén.

2 Comments:

Blogger el vendedor de sombras said...

... e despois diciasme que me quedase a durmir contigo na visita a tu cidade encantada? uy uy uy...

BICOS BICOS E MAIS BICOS!

27/2/07 11:20  
Anonymous Anônimo said...

Hi

how are you anxela?

dont see you often online these days

being busy in your life ?

mine is also busy and hard, so many assignments and my dissertation need to be done by end of this month. however, i have to deal with it, and i will not give it up.

by the way, chinese spring new years just gone, but still you wish you a happy new PIG year !!

miss you

!!!

Hugh

6/3/07 02:32  

Postar um comentário

<< Home